Milyen futárszolgálat szállítja ki a csomagot?
MPL (Magyar Posta Logisztika) és GLS
Milyen szállítási módok közül választhatok?
MPL (Magyar Posta Logisztika)
- házhozszállítás
- postapont szállítás (Posta, MOL, COOP)
- csomagautomata
GLS
- házhozszállítás
- csomagpont
- csomagautomata
Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagot amikor hozza a futár?
MPL egymást követő 2 nap kísérlik meg a szállítást, ezután a legközelebbi postán 5 napig tudja átvenni a csomagot.
GLS esetén a csomag érkezéséről tájékoztatást kap emailben. Kérjük a levélben megadott telefonszámon érdeklődjön a futárnák.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A szállítási idők minden termék oldalon fel vannak tüntetve, de természetesen igyekszünk a lehető leghamarabb feladni csomagját. Amennyiben fix időpontra szeretné a terméket és bizonytalan a szállítás idejét illetően, keresse ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben több terméket rendel és a termékek között van olyan, aminek a beérkezése hosszabb időt vesz igénybe, úgy bevárjuk a hiányzó terméket és egyben adjuk fel, hogy Önnek csak egy szállítási díjat kelljen fizetnie.
Mennyi ideig vehetem át a csomagom ha postára vagy posta pontra kérem a csomagot?
5 napig van rá lehetőség.
Honnan tudom, hol tart a csomagom?
A feladás napján e-mailben értesítjük. A futárszolgálatoktól érkező e-mailben megtalálható a csomagszáma, ennek segítségével a megadott elérhetőségeken tudja csomagját nyomonkövetni.
Kibonhatom a csomagot mielőtt átveszem?
Átvétel előtt nincs lehetőség kibontani a csomagot, azonban ha nem tetszik a termék 14 napon belül el tud állni a vásárlástól. Amennyiben a csomag tartalma sérült vagy hiányos természetesen cseréljük azt.
Mi a teendőm, ha a sérült a csomagolás?
Amennyiben felmerül, hogy nem csak a csomagoláson van minimális sérülés, hanem a tartalma is sérülhetett, úgy jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, vagy az átvételi helyen.
Mit tegyek ha sérült vagy hibás terméket kaptam?
Kérjük írjon e-mailt, a hello@makana.hu-ra, és lehetőség szerint csatoljon fotót is a sérült termékről.