Leadhatom telefonon a rendelésem?
A legújabb adatkezelési előírásoknak megfelelően csak olyan magánszemélyek adatait rögzíthetjük, akik már hozzájárultak ehhez előzetesen, és elfogadták az Adatakezelési tájékoztatónkat, például: már rendeltek tőlünk korábban.
Ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt segítséget azoknak az új vásárlóknak, akiknek valamilyen technikai nehézségük akadt.
Regisztrálnom kell, hogy vásárolhassak?
Regisztráció nélkül is lehetséges vásárolni.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a megrendelésről, mit tegyek?
Ellenőrizze a spam és promóció mappákat, ha itt sem találja az e-mailt, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
Hogyan és meddig módosíthatom a megrendelésem?
A megrendelést a kiküldésig bármikor módosíthatja e-mailben.
Hogyan és meddig töröltethetem a megrendelésem?
A megrendelést a kiküldésig bármikor töröltetheti, azonban ha a csomag már kiküldésre került, csak elállni tud, és így a visszaszállítás díja Önt terheli. A rendelését e-mailben és telefonon is tudja töröltetni.
Hogyan módosíthatom a megadott adataimat, címeket?
Adatmódosítást kizárólag e-mailben tud kérni az esetleges félreértések elkerülése miatt. A kiküldés pillanatáig bármikor módosítható.